Bezorging in Nederland
De verzending is gratis en wordt aan huis bezorgd door PostNL. Bardossa en PostNL streven er naar om binnen 1 – 3 werkdagen je bestelling te bezorgen. De bezorgtermijn is enigszins afhankelijk van je bestelmoment. Weekendbestellingen worden meestal op dinsdag bezorgd. Zodra je pakket wordt aangeboden bij PostNL krijg je per mail bericht met de bijbehorende Track en Trace code. Je kunt ons altijd een mailtje sturen om te informeren naar de status van je bestelling. Je pakket wordt twee keer aangeboden, zonodig wordt je pakket ook bij de buren aangeboden. Mocht dit allemaal niet lukken dan is het pakket de volgende werkdag bij het postkantoor op te halen. Daar blijft het pakket vervolgens drie weken liggen, daarna gaat het retour naar Bardossa.
Bezorging in België en Duitsland
Verzending naar België en Duitsland vragen wij een bijdrage van euro 4,95.
Shipping to Belgium and Germany we charge € 4,95 shipping fee.
International Shipping
Voor verzending buiten Nederland, België en Duitsland vragen wij een bijdrage in de verzendkosten. Je kunt de tarieven nakijken bij International Shipping.
For shipment outside the Netherlands, Belgium and Germany we ask you a contribution in shipping costs. Please check International Shipping.
Ruilen
Ruilen is eenvoudig, graag het “Retour & Ruil” formulier invullen en in het vakje ‘Ruilen’ vermelden waarvoor u het artikel wilt ruilen.
U kunt het pakket gefrankeerd retour sturen samen naar het volgende adres:
Bardossa
Nieuwstraat 28
1381 BC Weesp
Na ontvangst sturen wij veelal dezelfde dag uw pakket kosteloos weer retour.
Retourneren
Als klant van Bardossa heb je het recht om zonder opgaaf van reden internetaankopen retour te sturen. Het terugsturen van je pakker dient binnen een termijn van 14 dagen na ontvangst. Bij retourzendingen wordt het aankoopbedrag uiterlijk binnen 20 dagen na ontvangst van het pakket retour gestort op je rekeningnummer. In bovenstaand geval is het van belang dat het retourformulier volledig wordt ingevuld. Let op bij het terugsturen van artikelen. Je kunt niet volstaan met het dicht plakken van de schoenendoos. Artikelen moeten in oorspronkelijke staat en in originele, onbeschadigde verpakking (=schoenendoos) worden geretourneerd. Retourzendingen waarbij schoenendozen zijn dicht geplakt worden niet in behandeling genomen en er wordt dan ook géén geld teruggestort. Je kunt het pakket gefrankeerd retour sturen samen met het retour & ruil formulier naar het onderstaande adres.
Bardossa
Nieuwstraat 28
1381 BC Weesp
Ruilen is eenvoudig, graag het hele formulier invullen en in het vakje ‘andere reden’ vermelden waarvoor je jouw artikel wilt ruilen.
Garantie
Ondanks onze uiterste zorg en controle kan het gebeuren dat je bij het dragen van het artikel een materiaal of productiefout ontdekt. Uiteraard staat Bardossa dan ook voor je klaar om hier een gepaste oplossing voor te vinden. Neem contact op via Klantenservice en maak je klacht bekend. Dit kun je het beste doen door het sturen van een bericht via het contactformulier.
De algemene garantie is alleen geldig met bon/betalingsbewijs en binnen drie maanden na aankoop.
Gebreken die niet door slijtage veroorzaakt zijn worden vakkundig gerepareerd of indien reparatie niet mogelijk is krijg je een vervangend paar of in overleg geld terug.
Klachten die wij niet kunnen vergoeden zijn, slijtage van zolen en hakken, kapotte ritsen en andere door verkeerd gebruik veroorzaakte gebreken.